Obsługiwane przez usługę Blogger.

piątek, 24 sierpnia 2012

Tłok

Link

Gdy jest was troje a chciał byś aby było was dwoje. To nic prostszego: napisz do mnie i nie zapomnij przedstawić mi sytuacji. Ja skomponuję wiersz specjalnie po to by zdeklasować Twojego rywala. Podam prosty 4 wersowy przykład:


Gdy jesteś przy nim (tu jego imię) ja myślę o środku,
Gdyż we wnętrzu czuję rozłam niezmierzony,
Choć nie mam jeszcze żony,
To intensywnie w tej kwestii myślę o Tobie,

Zamykam się głęboko we własnej osobie,
(...)

Jeśli podasz mi więcej danych odnośnie sytuacji oraz czasu czy miejsca, to będę w stanie skomponować coś co na prawdę trafi do jej serca.

Zapraszam również osoby które chcą utrwalić swój związek, poprawić relacje z teściową.

Mój mail: piotrkobylarz@poczta.fm
mój skype: pietia213
mój telefon: 724512370
moje gg: 1500713 - pisać nawet gdy niedostępny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiersze na zamówienie

 

Jak często dajesz kobiecie kwiaty ?

Serdecznie polecam!

Kto to taki

Poeta (ale głowa nie ta :D), fantasta, afirmujący piękno kobiet, kochający świat i życie.