Obsługiwane przez usługę Blogger.

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Jutro nadejdzie dziś

Jeśli chcesz zacząć dokumentować swój związek partnerski, po to by udoskonalić wasze relacje, zapraszam do wspólnej zabawy wierszem. Najefektywniejsze będzie podanie informacji:
  • ile już razem jesteście?
  • rocznica waszego pierwszego spotkania, pocałunku,
  • co was łączy/dzieli?
  • jakie macie ulubione potrawy?
  • gdzie się poznaliście?
  • jak macie dzieci to jak im na imię?
  • ile dzieci planujecie mieć?
  •  jakie są jej ulubione kwiaty, doniczkowe, cięte?
i wiele, wiele więcej. Tylko otwórz się dla niej do mnie.
Potrafię zapamiętać daty waszych rocznic, symbolicznych dat. Niesamowitym zaskoczeniem będzie dla niej wiersz który ni z tego, ni z owego, po prostu nagle otrzyma z odpowiednią treścią, odnośnie jakiejś rocznicy:

Moja droga dziś pamiętam,
Że przebyliśmy już razem morze życia,
Choć wypiliśmy już morze porannej kawy,
To dla mnie prócz Ciebie nie ma żadnej sprawy,
Zachwyt wzbudzasz we mnie tak jak w tedy,
Gdy bulwarem szłaś jak syrena płynie,
Moc uścisków w twym dniu,
Ode mnie Cię nie minie
Gdyby nie ten, niejednokrotnie padający nad nami deszcz,
To ja wciąż przy Tobie, chcę być jak przy drzewie huba,
Moja miłość do Ciebie, to przyjemna zguba,
Odnalazłem Ciebie moja miła,
Byś porankiem mnie zachwyciła.

Bez pewnych danych jest to na prawdę trudne, więc panowie zbierajcie informacje o swoich paniach i uderzajcie do mnie:

e-mail: piotrkobylarz@interia.eu
Skype: pietia213
tel: 724512370

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiersze na zamówienie

 

Jak często dajesz kobiecie kwiaty ?

Serdecznie polecam!

Kto to taki

Poeta (ale głowa nie ta :D), fantasta, afirmujący piękno kobiet, kochający świat i życie.